Navodila za restavracije

Kaj morate vedeti pred prejemanje naročil?

 

Če želite prejemati naročila, morate v sistem vnesti osnovne podatke. Določite morate kategorije artiklov (npr. pijače, pice, solate, testenine, sladice), nato je treba definirati artikle (npr. limonada, pica klasika, tunina solata, špageti carbonara, rolada), določiti tipe plačil (npr. gotovina, kartica, študentski bon) ter definirati vaš delovni čas.

 

Urejanje kategorij

 

S klikom na povezavo »Uredi kategorije« lahko dodajate in urejate kategorije artiklov (npr. pijače, pice, solate, testenine, sladice). V polji vpišete ima kategorije (npr. »Pice«) in opis (npr. »Kategorija vsebuje pice«) ter kliknete na gumb »Dodaj«. V spodnjem delu strani se vam bo prikazal seznam kategorij.

 

Urejanje artiklov

 

S klikom na povezavo »Uredi artikle« lahko dodajate in urejate artikle (npr. limonada, pica klasika, tunina solata, špageti carbonara, rolada), ki bodo na voljo uporabnikom. Po kliku na povezavo »Dodaj artikel« se vam bo prikazala okno za dodajanje artiklov. Izberite ustrezno kategorijo artikla (npr. »Pice«), nato vpišite še ime artikla (npr. »Pica klasika«), opis (npr. »Šunka, sir, gobice«) in ceno brez valute (npr. »5,8«). S klikom na gumb »Dodaj« boste dodali artikel na vaš seznam artiklov.

 

Urejanje tipov plači

 

S klikom na povezavo »Uredi tipe plačil« v menuju lahko urejate tipe plačil, ki jih sprejemate. Po kliku na povezavo »Dodaj način plačila« se vam odpre novo okno, kjer lahko dodajate plačila. Označite lahko, če sprejemate gotovino, kreditne kartice in študentske bone, dodate pa tudi lahko vaše poljubno plačilo (npr. darilni bon) ter kliknete na gumb »Dodaj«. Vsa plačila se vam bodo prikazalo v seznamu plačil.

 

Urejanje odpiralnega časa

 

Če želite urejati odpiralni čas, pojdite na  povezavo "Hitro okence". Pod osnovnim pregledom boste našli povazavo "Urejanje odpiralnega časa".

Prikazal se vam bo seznal dnevov, kjer lahko določite odpiralni čas za vsak dan posebaj. Če želite, lahko tudi odkljukate polje "Zaprto", če na je tisti dan restavracija zaprta.

 

Omogočite prejemanje naročil

 

Pojdite na povezavo »Hitro okence«. Na desni strani, pod napisom »Prejemanje naročil«, se vam bosta prikazala dva gumba. Z njima lahko omogočite prejemanje naročil (gumb »Omogoči prejemanje naročil«) ali onemogočite prejemanje naročil (gumb »Onemogoči prejemanje naročil«).

 

Če želite, da se bo storitev avtomatsko vključila in izključila na podlagi odpiralnega časa, potem odkljukajte polje "Avtomatski vklop/izklop".

 

Pregled naročil

 

Za spremljanje narocil morate klikniti na povezavo »Narocila«. Prikaže se vam seznam narocil, ki cakajo na potrditev. Ce nimate nobenega narocila, vam sistem izpiše »Trenutni ni odprtega narocila!«. Ce pa ste prejeli narocilo, se vam izpišejo osnovni podatki narocnika (ime, priimek, naslov, tel. številka), naroceni artikli ter cena narocila. S klikom na zemljevid ob naslovu narocnika se vam le-ta izriše tudi na zemljevidu. Narocilo morate potrditi s klikom na gumb »Sprejmi« ali zavrniti s klikom na gumb »Zavrni«.

 

Zvočni signal ob novem naročilu

 

Če želite, si lahko na vaš računalnik prenesete namizno aplikacijo, ki oddaja zvočni signal ob novem (neobdelanem) naročilu.

Ko je naročilo obdelano se zvočni signal avtomatsko izklopi.

Aplikacija se nahaja na tukaj.

Kliknite na gumb "Install" in sledite korakom namestitve.

 

Ko je aplikacija nameščena in odprta, vpišite vanjo vašo identifikacijsko številko, ki jo najdete na portalu pod povezavo "Hitro okonce".

Pritisnite na gumb "Poveži se" in aplikacija se bo povezala s strežnikom in pričela z delovanjem.